http://yarenle.blogspot.com/ SÜTLAÇ ETKİNLİĞİ TARİF 4

YAREN 'E TESEKKÜRLER.

yarenle.blogspot.com

Etkinligime göstermis oldugun ilgi ve alakadan dolayı çok çok tesekkürler.ellerine saglık.

Sütlac Tarifim
MALZEMELER

1 lt. süt
1/2 su bardagi pirinc
1 su bardagi seker
1 corba kasigi nisasta
1/2 paket vanilya
kiraz receli(arzuya göre degisir)
tarcin (üzeri icin)

HAZIRLANISI
Pirinc güzelce yikanir ve suda haslanir yaklasik 25 dak. kadar. Daha sonra suyu süzülür, süt ve sekerin karismis oldugu tecerenin icine konur ve karistirilir. Nisasta ve vanilya koyduktan sonra kaynayincaya kadar tahta kasikla karistirin.Yaklasik 20-25 dak. kaynadiktan sonra kaselere koya bilirsiniz. Isteyen toprak tabaklara koyup firina verebilir. Ben tabagima koydum üzerine 1 yemek kasigi kiraz receli koydum ve tarcin serptim.Yine istyen kiraz kompostosuyla jöle tozu karistirip bir sos yapabilir. Soguduktan sonra servis yapin.Afiyet olsun.

Yorumlar

Yaren dedi ki…
Amanda aman nede güzel sütlac yapmisim ben:)))Ellerime saglik;)
Ilk yorumumu kendi kendime yazim dedim.Sütlaclarin hepsi harika görünüyor.Arkadaslarinda ellerine saglik,böyle güzel etkinligi yaptgin icin tabi seninde ellerine saglik canim.
ss dedi ki…
sunum çok önemlidir ne yemek yaparsan yap sunumun gerçekten harika kasene bayıldım ellerine sağlık.
Merhaba, öncelikle Yaren'in ellerine sağlık sütlacı nefis görünüyor.

Bu arada sana mail yollamıştım etkinlikle ilgili olarak, bazen mail gitmeyebiliyor, o yüzden buradan da söylemek istedim. Benim sütlacın bulunduğu link burada.

http://pembelininmutfagi.blogspot.com/2007/12/stla.html

Sevgiler.
Nazife.
ss dedi ki…
tesekkürler nazife hanım.hemen yayınlıyorum.