kasnak tutkal işi

Kasnak işini görüp beğendim ve hemen bir takım aldım.Bunu yapabilirim diye düşündüm ve denemeye karar verdim.Hemen bir çerçeveye evdeki çivileri 1 cm ara ile çaktım en zor kısmı bu hobi mağazalarında 10 liraya varmış sonra gördüm.
Tutkalı su bazlı olarak kullanılıyor 5 liraya bu paketi aldım.Ve evdeki iplerimle denemeye başladım ipler orantılı olarak sarılacak ki tutkal üzerlerine damlatıldığında ikisini birbirine yapıştırsın.makine yağlamak için bir yağ kutusu vardır dikiş dikenler bilir bu tutkaldan ona doldurursanız damlatma işleminiz daha rahat olacaktır.En son kurumasını bekleyip bir kez daha tutkallama işlemini yapınki sağlam olsun.yaz aylarında daha çabuk kurur.kuruduktan sonra artık kurdele ile süsleye bilirsiniz.ben bu denemeden sonra daha ileri bir zaman sonra belki yapabilirim diye düşünerek tecrübe olarak saklıyorum kendime.Size kolay gelsin..


Yorumlar