BİCİ BİCİ - BİCİCİ





MALZEMELER
*Muhallebisi
1 SU BARDAĞI NİŞASTA
7 SU BARDAĞI SU
*servis malzemeleri
2 KASE PUDRA ŞEKERİ
1 ÇAY KAŞIĞI GIDA BOYASI
1 LİTRE SOĞUK SU
KAR ŞEKLİNE GETİRİLMİŞ BUZ
1 ADET MUZ


YAPILIŞI

**SU VE NİŞASTA KARIŞTIRILIR MUHALLEBİ KIVAMINDA PİŞİRİLİR.ŞEKERSİZ MUHALLEBİ OLACAK VE 1 SANTİM KALINLIĞINDA TEPSİYE DÖKÜLÜR.SOĞUMASI BEKLENİR BUZ DOLABINDA BEKLEMESİ İYİ OLUR.
**SOĞUK SU İLE GIDA BOYASI KARIŞTIRILIR VE ŞİŞEYE KONULUR.BUZDOLABINDA İYİCE SOĞUTULUR.MUHALLEBİNİN ÜZERİNE BİRAZ YANİ ÇAY KAŞIĞI KADAR ASLA FAZLA DEĞİL. SERPİLEBİLİR
**ŞİMDİ HAZIRLAYALIM.

**DERİN BİR KASEYE MUHALLEBİ KASENİN YARISINA KADAR KÜP KÜP DOĞRANIR.ÜZERİNE KAR HALİNE GETİRİLMİŞ 1 AVUÇ BUZ KONULUR.VE İKİ YEMEK KAŞIĞI KADAR PUDRA ŞEKERİ VE SOĞUTULMUŞ GIDA BOYALI SU EKLENİR VE DOĞRADIĞIMIZ MUZ DİLİMLERİYLE SÜSLÜYORUZ.
**BU ŞEKİLDE KASELER OLUŞTURULUR.
**BİCİLERİMİZİN YANINDA 1 KASEDE PUDRA ŞEKERİYLE SERVİS APIYORUZKİ DAHA ŞEKERLİ YEMEK İSTEYENLER EKLEYEBİLSİNLER.

ADANADA YAZ AYLARINDA ÇOK TÜKETİLEN BİR TATLIDIR.SERİNLETİR.

AFİYET OLSUN

Yorumlar

Nehir Butik Pasta dedi ki…
adını çok duyduğum bir lezzet nasıl yapıldığını bilmiyordum
ellerine sağlık selda
paylaşımın için de teşekkürler
nesrin dedi ki…
Cok lezzetli bir görünümü var. Ellerinize saglik. Sevgiler...
mandalincikmazi dedi ki…
Adı çok güzel yemeyen görmeyen birisi çok merak eder bunu gerci ben de yemedim hiç Adana lı bir arkadaşım yapacak ama bakalım ne zaman :))
Afiyetler olsun sizlere .
Sevgiler........
Narince dedi ki…
Eşimin ailesi Adana'da, aklına geldi mi sayıklar. Aslında evde yapıp bir sürprüüss demeliyim.
made in funda dedi ki…
çocukluğumda bol bol yediğim bir lezzettir.ellerine sağlık..sevgiler...
ozlemhan dedi ki…
Bu tarifi Adanalı birisinde görmüştüm yaz aylarında çok yaparlarmış
Unknown dedi ki…
Bende adını çok duymuştum hatta tv proğramlarında seyrettim ama yemek nasip olmadı.Tarif için çok teşekkürler.Afiyet olsun.sevgilerimi gönderiyorum.
mintinin dünyası dedi ki…
selam ben yeni takipçin minti.bu ne cici bir bicibici:))) ayyy şiir gibi oldu biraz cici arkadaşım merhaba demeye gönül almaya hasbihal etmeye geldim.yalnız takıldım mutfağıma gidemiyorum.tarifler süper benden sana sevgiler...
Disalce dedi ki…
enteresan bi tatlı..çok güzele benziyor...sıcak havalardada harika gider doğrusu..
yazın denemek lazım...
hmm cok ilginc...nefiss görünüyor..yaz aylarinda harika bir serinletici.. paylasimin icin cok tesekkürler canim.. kocaman sevgilerimle..hayirli geceler